Kalite Yönetim Sistemi

Hizmet İçeriği

Danışmanlık firmamız, şirketinizin rekabet gücünü arttırma ve sektördeki rekabet gücünü arttıracaktır.  Akredite bir sertifikalandırma kuruluşundan sertifikasyon belgesini sağlama amacı ile kuruluşun ihtiyaçlarını karşılayacak  bir Kalite Yönetim Sistemi (KYS) geliştirmek için düşük maliyetli yerinde danışmanlık sunar.

Programınızın yürütme taahhüdünden devam eden süreç yönetimine kadar sorunsuz ilerlemesini sağlarken kalite yönetim sistemi gereksinimlerini anlamanıza ve uygulamanıza yardımcı olacağız. ISO 9001: 2015 standardına dayanan bir KYS dünya çapında performansı artırmak, müşteri memnuniyetini arttırmak ve mevzuat uyumluluğunu korumak için mükemmel bir araç olarak kabul edilmektedir.

Kalite Yönetim Sistemlerinin uygulanması ve geliştirilmesinde çok sayıda şirketi yönlendiren zaman aşaması kanıtlanmış dört aşamalı Sistem Uygulama Prosedürüne sahibiz:

  • Aşama 1: GAP Analizi

Standardın gereklilikleri ile kuruluşun mevcut durumu arasındaki boşluğu tespit ediyoruz. Bu, mevcut yönetim sistemi içinde kullanılan mevcut uygulamalar hakkında bilgi toplayarak ve bunların tatmin edilip edilmediğini görmek için standardın gereklilikleriyle karşılaştırarak elde edilir.

  • Aşama 2: Tasarım ve Geliştirme

Danışman ve müşteri sistemin tasarımı ve geliştirilmesi için çerçeveyi hazırlar. Bu aşamada daha spesifik olmak gerekirse, orta ve üst düzey yönetim ekibi standardın gereklilikleri konusunda eğitilir. Daha sonra danışmanlarımızın rehberliğinde yönetim, yönetim sisteminin kapsamını, kuruluşun politikasını, amaçlarını / hedeflerini ve yapısını tanımlar. Bunlar belirlendikten sonra danışmanlar güncellenmiş Yönetim Sisteminin geliştirilmesine devam eder. Sistemin sürdürülebilirliğini sağlar.

  • Aşama 3: Uygula ve Geliştir

Yönetim Sistemini işletiyoruz, izliyoruz, ölçüyoruz ve sorunsuz çalıştığını doğrulamak için bilgi toplamak amacıyla gözden geçiriyoruz. Ayrıca bu aşamada tüm faaliyetler ve güncellemeleri çalışanlara sunulur ve güncellenen sisteme uyacak şekilde eğitilir. Düzgün çalışmayı sağlamak için gerekli değişiklikler yapılır.

  • Aşama 4: Değerlendirme ve Gözden Geçirme

Bir yönetim incelemesi ve iç denetim ve ardından dış denetim gerçekleştirilir. 4. aşamada daha spesifik olmak gerekirse, üst ve orta yönetimin yanında çalışırız ve yönetim sisteminin etkinliği ve verimliliğine odaklanırız. Bu, süreçleri ve organizasyon performansını gözden geçirip ele aldığımız iç denetim ve yönetim gözden geçirmesi yoluyla elde edilir (buna, sisteme karşı herhangi bir direnç ve / veya istenen kültür ve davranış değişikliklerini dahil etme). Yönetim sisteminin etkinliğini ve verimliliğini artırmak için daha fazla fırsat belirliyoruz. Bu işlemler tamamlandığında, üçüncü taraf sertifikasyonuna dış denetim ile devam ediyoruz.